»Zaprti trg, politično obvladovanje ključnih gradbenih podjetij in skoraj nobene mednarodne konkurence. Bomo gradili razkošne železniške postaje, medtem ko so potovalni časi na železnicah ponekod enaki kot v času Avstro-Ogrske?«
»Država je zagotovila kar izdatna sredstva. Pozneje, ko bo postaja preurejena, se bo tovorni promet umaknil s te postaje.«
»Za še hitrejše potovalne čase pa bo na nekaterih delih treba na novo umestiti progo, saj je potovalna hitrost odvisna tega, kako vijugasta je ta. V ta namen pripravljamo študije in umeščanje v prostor, saj se zavedamo, da po letu 2030 železniške proge ne bodo več del jedrnega evropskega omrežja, če na njih ne bo zagotovljena minimalna potovalna hitrost 100 kilometrov na uro.«
»Vsako namerno poškodovanje ali poseg v železniško infrastrukturo je neodgovorno in izjemno nevarno dejanje, ki lahko povzroči katastrofalne posledice: možnost železniških nesreč, iztirjenja vlakov ali ogrožanja življenj potnikov, osebja in drugih udeležencev v prometu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju